Презентуємо важливі оновлення у мобільному застосунку MyARX
Додаток MyARX створений для максимальної зручності клієнтів - вся необхідна за страховими договорами інформація зберігається в смартфоні, тому не треба носити пластикову карту, зберігати договори в паперовому варіанті.
Встановлюється, якщо операційна система iOS та Android (не нижче версії 6.0).
У будь-який час та будь-де можна подивитися, які договори вже є, укласти нові, відновити дію чинних договорів.
MyARX містить інформацію про договори добровільного медичного страхування, автоцивілки (ОСЦПВ), КАСКО, ДСЦПВ - полісів, придбаних в онлайн-режимі
Мобільний додаток MyARX дає можливість підключати членів сім'ї, інформація за всіма страховими полісами зберігається в одному місці, що функціонально і зручно. Довірена особа застрахованого при необхідності також може отримати доступ до його договорів.
Додаток дозволяє спілкуватися з компанією безпосередньо, без переходу в месенджери (Viber або ж Telegram). Можна як подзвонити, так і поспілкуватися в чаті.
НОВЕ!
Наразі можна бачити договори інвестиційне страхування
Усі договори туристичного страхування, придбані на сайті компанії, також можна бачити у додатку одразу після купівілі
ВАЖЛИВО!
Договори страхування будуть показані в додатку, навіть якщо відсутнє інтернет-з’єднання на Вашому смартфоні.
Також наразі дуже актуальною є можливість дистанційного спілкування
Тому звертаємо увагу на функцію “Чат”
ВКЛАДКА/КНОПКА «ЧАТ»
За допомогою кнопки «Чат», у користувача є можливість звернутися до компанії, безпосередньо через мобільний додаток, не використовуючи різноманітні месенджери.
Функції, які підтримує чат:
Активне меню, з вибором декількох груп і підгруп:
Група «Медицина»:
Підгрупи «Запис до клініки», «Підтвердити самостійний запис», «Виклик лікаря».
Дані підгрупи чату можуть використовуватись задля отримання консультації та/або медичної допомоги, в рамках особистого договору страхування, шляхом передачі інформації співробітнику компанії, який в подальшому виконує пошук в ручному режимі необхідних медичних закладів, фахівців, препаратів для надання консультації та допомоги клієнтові без використання сервісу геолокації та/або геопозиції.
Підгрупи «Додаткова інформація», «Ліміт на послуги», «Отримати відшкодування».
Дані підгрупи чату можуть використовуватись для передачі первинної інформації стосовно свого договору та отримання від співробітника компанії консультації по умовам страхування,
Група «Авто і майно».
Дана група чату може використовуватись для передачі інформації співробітнику компанії стосовно настання страхового випадку та/або отримання консультації по страховій справі від співробітника компанії.
Група «Придбати поліс».
Дана група чату може використовуватись для отримання інформації від співробітника компанії стосовно існуючих продуктів компанії, умов страхування та вартості договорів, а також самостійного онлайн придбання полісів на сайті (посилання на офіційний сайт компанії).
Група «Інше».
Дана група чату мобільного додатку може використовуватись для отримання загальної інформації (адреса відділень компанії, залишити відгук, питання по існуючим договорам, тощо) від співробітника компанії.
Також доступні:
Підписуйся на нашу розсилку. Лише найкраще.
Лише раз на тиждень!
Коментарі відсутні