Презентуємо важливі оновлення у мобільному застосунку MyARX
У зв’язку з оголошеною пандемією коронавірусу навантаження на Центр медичного асистансу суттєво збільшилося, що призвело до подовження часу очікування на лінії. З приводу планових звернень рекомендуємо користуватися додатковими каналами зв’язку:
Telegram: https://t.me/MedicalSupportBot
Користуйтеся нашими послугами онлайн:
Сплатити черговий внесок: https://arx.com.ua/oplatyty-strakhovku
Поновити договір або заявиити про страховий випадок: 0 800 30 27 23
Отримати відшкодування – наприклад, через сервіс Audasmart
Купити страховий продукт: https://arx.com.ua/produkty/online-strakhuvannya
Замовити консультацію або доставку договору можна у нас на сайті.
Підписуйся на нашу розсилку. Лише найкраще.
Лише раз на тиждень!