0 800 30 27 23 Зв’язатись з нами
Страховий випадок

Автоцивілка

Тут зібрана інформація про необхідні дії у разі страхового випадку для клієнтів з активним договором страхування автоцивілки від СК “ARX”

Зміст сторінки:

  1. Ваші дії відразу після ДТП
  2. Оформлення Європротоколу
  3. Реєстрація страхової події
  4. Застосунок MyARX - помічник в страхуванні
  5. Сервіс "Автоконсьєрж"


1. Ваші дії відразу після ДТП

Зберігайте спокій. Подбайте про безпеку себе та оточення.

Потрібна екстрена страхова допомога від ARX? Дзвоніть:

0 800 30 27 23

Цілодобова і безкоштовна гаряча лінія в Україні. 


Далі:

  • Огляньте місце ДТП, надайте першу допомогу потерпілим. 
  • У разі необхідності викличте швидку допомогу (номер для виклику: 103), пожежно-рятувальну службу (101) або інші компетентні органи.
  • Викличте і дочекайтеся приїзду Поліції (102) з метою обовʼязкової реєстрації та оформлення події.

Для ДТП, які відповідають вимогам оформлення Європротоколу (див. розділ “Європротокол” нижче), можна оформити електронний європротокол онлайн і не викликати Поліцію.

  • Забезпечте безпеку дорожнього руху:

- увімкніть сигнал аварійної сигналізації;

- одягніть сітловідбивальний жилет, або іншим чином зробить себе більш помітним на дорозі;

- встановіть трикутний знак аварійної зупинки та виконайте інші дії згідно з Правилами дорожнього руху.

  • Не намагайтеся покинути місце ДТП, окрім як для надання невідкладної медичної допомоги;
  • Докладіть зусиль для збереження деталей дорожньо-транспортної пригоди. До приїзду поліції або оформлення Європротоколу автомобілі повинні залишатися на своїх місцях, навіть якщо це заважає дорожньому руху;
  • Опитайте свідків, запишіть їх контакти. Ці свідчення можуть бути вирішальними;
  • Зробіть фотографії з місця ДТП;
  • Без письмової згоди страхової компанії не давайте жодних обіцянок та не приймайте пропозицій щодо відшкодування збитків.
2. Європротокол

Поліцію можна не викликати та оформити Європротокол за таких обставин:

- у разі настання контактної ДТП (наявне зіткнення) за участю лише двох транспортних засобів;

 - заподіяно шкоду лише транспортному засобу;

 - обидва транспортні засоби є обʼєктом страхування за договором Автоцивілки (перевірити чинність поліса можна за посиланням: https://mtsbu.ua/avtocivilka/perevirka-chinnosti-polisu);

- у водіїв обох транспортних засобів відсутні ознаки алкогольного, наркотичного чи іншого спʼяніння, впливу лікарських засобів (лікарських препаратів), що знижують увагу та швидкість реакції;

- водії дійшли згоди стосовно обставин ДТП.


Європротокол можна оформити в електронному або паперовому варіанті. Для оформлення електронного Європротоколу потрібен телефон з виходом в Інтернет і камерою. Електронний Європротокол можна оформити за посиланням: https://dtp.mtsbu.ua.

На оформлення Європротоколу ви маєте 24 години з моменту ДТП. 

Після успішного оформлення Європротоколу обидва водії можуть покинути місце події.

3. Реєстрація страхової події

1. Повідомте про настання події протягом 3-х робочих днів:

- Через чат в застосунку MyARX (для клієнтів ARX);

- Або телефоном: 0 800 30 27 23

Чат і гаряча лінія працюють цілодобово.

За допомогою чатів MyARX, Telegram і Viber можна надіслати фото, документи або інші файли.


2. Менеджер підтримки ARX проконсультує щодо подальших дій з урахуванням умов, на базі яких укладені поліси учасників ДТП.

3. Без письмової згоди страхової компанії не надавайте обіцянок та не приймайте пропозицій щодо відшкодування.

4. Після погодження суми проведення страхової виплати здійснюється відповідно до погодженого напрямку.


Після реєстрації події в застосунку MyARX можна відстежувати Етапи розгляду страхової справи (тільки для клієнтів ARX).

4. MyARX - помічник у страхуванні

За допомогою застосунку MyARX ви можете:

  • Швидко дізнатися свій номер договору Автоцивілки

Натисніть на вкладку “Договори” > оберіть ваш договір

  • Отримати страхову підтримку в чаті

Натисніть “Чат” > Розпочати новий чат, або продовжіть спілкування в існуючому;

  • Дізнатися статус (етап) розгляду страхової справи

Натисніть “Меню” > “Страхові події” і оберіть страхову справу. Інформація може оновлюватися з затримкою в кілька годин.

  • Швидко знайти потрібні контакти ARX

Натисніть на іконку трубки телефону на головній в правому верхньому кутку, щоб відкрити контакти.


Завантажити MyARX можна для iOS та Android за посиланням: https://onelink.to/myarx.

Якісь проблеми з застосунком? Дзвоніть: 0 800 30 27 23

Опція “Автоконсьєрж”

Клієнти страхової компанії ARX з полісом Автоцивілки за потреби можуть скористатися опцією “Автоконсьєрж”. Послуга включає організацію евакуації або буксирування авто, доставку пального, мобільного шиномонтажу та ряд інших, корисних опцій. Детальний опис послуги доступний на цій сторінці. Замовлення за телефоном:

0 800 30 27 23

Цілодобова гаряча лінія. Безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів в Україні.