Страховий випадок
Автоцивілка
Тут зібрана інформація про необхідні дії у разі страхового випадку для клієнтів з активним договором страхування автоцивілки від СК “ARX”
Тут зібрана інформація про необхідні дії у разі страхового випадку для клієнтів з активним договором страхування автоцивілки від СК “ARX”
Зберігайте спокій. Подбайте про безпеку себе та оточення.
Потрібна екстрена страхова допомога від ARX? Дзвоніть:
0 800 30 27 23
Цілодобова і безкоштовна гаряча лінія в Україні.
Далі:
Для ДТП, які відповідають вимогам оформлення Європротоколу (див. розділ “Європротокол” нижче), можна оформити електронний європротокол онлайн і не викликати Поліцію.
- увімкніть сигнал аварійної сигналізації;
- одягніть сітловідбивальний жилет, або іншим чином зробить себе більш помітним на дорозі;
- встановіть трикутний знак аварійної зупинки та виконайте інші дії згідно з Правилами дорожнього руху.
Поліцію можна не викликати та оформити Європротокол за таких обставин:
- у разі настання контактної ДТП (наявне зіткнення) за участю лише двох транспортних засобів;
- заподіяно шкоду лише транспортному засобу;
- обидва транспортні засоби є обʼєктом страхування за договором Автоцивілки (перевірити чинність поліса можна за посиланням: https://mtsbu.ua/avtocivilka/perevirka-chinnosti-polisu);
- у водіїв обох транспортних засобів відсутні ознаки алкогольного, наркотичного чи іншого спʼяніння, впливу лікарських засобів (лікарських препаратів), що знижують увагу та швидкість реакції;
- водії дійшли згоди стосовно обставин ДТП.
Європротокол можна оформити в електронному або паперовому варіанті. Для оформлення електронного Європротоколу потрібен телефон з виходом в Інтернет і камерою. Електронний Європротокол можна оформити за посиланням: https://dtp.mtsbu.ua.
На оформлення Європротоколу ви маєте 24 години з моменту ДТП.
Після успішного оформлення Європротоколу обидва водії можуть покинути місце події.
1. Повідомте про настання події протягом 3-х робочих днів:
- Через чат в застосунку MyARX (для клієнтів ARX);
- Або телефоном: 0 800 30 27 23
Чат і гаряча лінія працюють цілодобово.
За допомогою чатів MyARX, Telegram і Viber можна надіслати фото, документи або інші файли.
2. Менеджер підтримки ARX проконсультує щодо подальших дій з урахуванням умов, на базі яких укладені поліси учасників ДТП.
3. Без письмової згоди страхової компанії не надавайте обіцянок та не приймайте пропозицій щодо відшкодування.
4. Після погодження суми проведення страхової виплати здійснюється відповідно до погодженого напрямку.
Після реєстрації події в застосунку MyARX можна відстежувати Етапи розгляду страхової справи (тільки для клієнтів ARX).
За допомогою застосунку MyARX ви можете:
Натисніть на вкладку “Договори” > оберіть ваш договір
Натисніть “Чат” > Розпочати новий чат, або продовжіть спілкування в існуючому;
Натисніть “Меню” > “Страхові події” і оберіть страхову справу. Інформація може оновлюватися з затримкою в кілька годин.
Натисніть на іконку трубки телефону на головній в правому верхньому кутку, щоб відкрити контакти.
Завантажити MyARX можна для iOS та Android за посиланням: https://onelink.to/myarx.
Якісь проблеми з застосунком? Дзвоніть: 0 800 30 27 23
Клієнти страхової компанії ARX з полісом Автоцивілки за потреби можуть скористатися опцією “Автоконсьєрж”. Послуга включає організацію евакуації або буксирування авто, доставку пального, мобільного шиномонтажу та ряд інших, корисних опцій. Детальний опис послуги доступний на цій сторінці. Замовлення за телефоном:
0 800 30 27 23
Цілодобова гаряча лінія. Безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів в Україні.