0 800 30 27 23 Зв’язатись з нами
Страховий випадок

Страхування життя співробітників

У розділі зібрані інструкції для найбільш поширених страхових випадків. Інструкції описують порядок дій, яких ми зможемо прийняти рішення щодо виплати відшкодування.

Що робити у разі страхового випадку

Повідомте про випадок протягом 10 робочих днів, щоб ми надали вам перелік документів, які необхідно буде зібрати. Повідомити можна будь-яким зручним для вас способом:

  • Телефоном у робочий час: +38 (044) 390 72 86 або 0 800 30 27 23  безплатно по Україні
  • На електронну пошту: claimslife@arx.com.ua
  • Через мобільний додаток: MyARX 

Для отримання страхової виплати необхідно надати:

  1. Копію паспорта або документу, що його замінює;
  2. Копію картки платника податків (ІПН);
  3. Заяву на страхову виплату (з інформацією про банківський рахунок для перерахування виплати).


Додаткові документи, які можуть бути необхідні в залежності від страхового випадку

У разі смерті застрахованої особи:

  1. свідоцтво про смерть - нотаріально засвідчена копія;
  2. копія лікарського свідоцтва про смерть або довідки про причину смерті;
  3. акт про нещасний випадок або документ від компетентних органів, який підтверджує причини, обставини події – якщо страховий випадок настав внаслідок нещасного випадку – копія завірена нотаріально або закладом, що видав документ;
  4. у випадку смерті в медичному закладі – оригінал/копію посмертного епікризу;
  5. для спадкоємців - свідоцтво про право на спадщину, видане нотаріусом.

У разі присвоєння групи інвалідності:

  1. завірену нотаріально копію довідки про встановлення інвалідності;
  2. копію індивідуальної програми реабілітації інваліда/висновок МСЕК про встановлення групи інвалідності/виписки з акту огляду МСЕК із зазначенням діагнозу, з приводу якого встановлено інвалідність.
  3. акт про нещасний випадок або документ від компетентних органів, який підтверджує причини, обставини події – якщо страховий випадок настав внаслідок нещасного випадку – копія, завірена нотаріально або закладом, що видав документ.

У разі діагностування критичного захворювання:

  1. Виписний епікриз / виписка з карти стаціонарного хворого, що видані спеціалізованим медичним закладом, та які містять детальну інформацію захворювання.

У разі травматичного ушкодження:

  1. довідки з медичного закладу, де надавалась первинна медична допомога;
  2. епікриз з медичного закладу, в якому проводилось лікування з приводу отриманої травми;
  3. результати обстежень, що проводились у зв’язку з отриманою травмою.
  4. акт про нещасний випадок або документ від компетентних органів, який підтверджує причини, обставини події – якщо страховий випадок настав внаслідок нещасного випадку – копія, завірена нотаріально або закладом, що видав документ.

У разі госпіталізація внаслідок нещасного випадку або захворювання:

  1. Виписний епікриз / виписка з карти стаціонарного хворого, виданий спеціалізованим медичним закладом, та який містить детальну інформацію про захворювання/травматичне ушкодження; результат лікування та подальші рекомендації.

Документи та заяву на виплату збирає застрахована особа або заявник.

Завірити заяву та копії особистих документів ви можете вручну або із застосуванням КЕП (посилання на ресурс для підписання копій документів і заяви КЕП): https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv

Для отримання шаблону заяви та повного переліку документів для виплати, просимо звернутися до відділу врегулювання claimslife@arx.com.ua, вказавши ПІБ та номер договору

Весь пакет документів необхідно відправити Укрпоштою за адресою: 04070, м. Київ, вул. Іллінська, 8, Страхова компанія “АРКС ЛАЙФ”, відділ врегулювання збитків