Страховий випадок
Страхування життя співробітників
У розділі зібрані інструкції для найбільш поширених страхових випадків. Інструкції описують порядок дій, яких ми зможемо прийняти рішення щодо виплати відшкодування.
У розділі зібрані інструкції для найбільш поширених страхових випадків. Інструкції описують порядок дій, яких ми зможемо прийняти рішення щодо виплати відшкодування.
Що робити у разі страхового випадку
Повідомте про випадок протягом 10 робочих днів, щоб ми надали вам перелік документів, які необхідно буде зібрати. Повідомити можна будь-яким зручним для вас способом:
Для отримання страхової виплати необхідно надати:
Додаткові документи, які можуть бути необхідні в залежності від страхового випадку
У разі смерті застрахованої особи:
У разі присвоєння групи інвалідності:
У разі діагностування критичного захворювання:
У разі травматичного ушкодження:
У разі госпіталізація внаслідок нещасного випадку або захворювання:
Документи та заяву на виплату збирає застрахована особа або заявник.
Завірити заяву та копії особистих документів ви можете вручну або із застосуванням КЕП (посилання на ресурс для підписання копій документів і заяви КЕП): https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv
Для отримання шаблону заяви та повного переліку документів для виплати, просимо звернутися до відділу врегулювання claimslife@arx.com.ua, вказавши ПІБ та номер договору
Весь пакет документів необхідно відправити Укрпоштою за адресою: 04070, м. Київ, вул. Іллінська, 8, Страхова компанія “АРКС ЛАЙФ”, відділ врегулювання збитків