0 800 30 27 23 Зв’язатись з нами
Страховий випадок

Медичне страхування

У розділі зібрані інструкції для найбільш поширених страхових випадків. Інструкції описують порядок дій, яких ми зможемо прийняти рішення щодо виплати відшкодування.

Добровільне медичне страхування

Що робити у разі страхового випадку і як отримати відшкодування по полісу ДМС?

1

За програмою добровільного медичного страхування (ДМС) ви, захворівши, можете звернутися до нас по телефону 044 498 03 03

2

Співробітники Центру медичного асистансу організовують допомогу в медичному, профілактично оздоровчому або фармацевтичному закладі

3

У разі самостійного звернення необхідно в найкоротші терміни повідомити про страховий випадок і / або узгодити дії з Центром медичного асистансу

4

Після самостійної оплати ми компенсуємо ваші витрати

5

Для звернення до нас щодо відшкодування витрачених коштів вам необхідно:

- заповнити заяву (посилання на заяву нижче в тексті). Заяву можна підписати вручну, а при наявності ЕЦП, — можна підписати ЕЦП.

- надати медичні документи, що підтверджують отримані медичні послуги (консультативний висновок лікаря із зазначеним діагнозом, призначеним лікуванням і рекомендованими діагностичними дослідженнями; виписка з амбулаторної картки; виписка з карти стаціонарного хворого; акт виконаних робіт та ін.).

- надати оригінали платіжних документів (фіскальний чек).

- надати копії ваших документів (паспорт, РНОКПП (ІПН)). Завірити копії особистих документів ви можете вручну або із застосуванням ЕЦП (посилання на ресурс для підписання копій документів і заяви ЕЦП: https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv

6

Весь пакет документів необхідно відправити Укрпоштою (або іншим поштовим оператором) за адресою СК «Аркс»: 04070, м. Київ, вул. Братська, 14, 3 під'їзд, 6 поверх.

Документи, підписані ЕЦП можна відправити за адресою: mcd@arx.com.ua

7

Для отримання шаблону заяви та повного переліку документів для відшкодування, просимо звернутися до відділу врегулювання по життю і здоров'ю mcd@arx.com.ua, вказавши ПІБ, номер поліса і вид допомоги

Якщо у вас стався страховий випадок, маєте декілька опцій на вибір:

  1. цілодобовий номер: +380 44 498 03 03
  2. номер з call back +380 44 498 03 00
  3. наші месенджери: Viber або Telegram