Страховий випадок
Програма "АЛЛО Захист"
У розділі зібрані інструкції для найбільш поширених страхових випадків. Інструкції описують порядок дій, яких ми зможемо прийняти рішення щодо виплати відшкодування.
У розділі зібрані інструкції для найбільш поширених страхових випадків. Інструкції описують порядок дій, яких ми зможемо прийняти рішення щодо виплати відшкодування.
Для того, щоб отримати допомогу, вам потрібно:
1) протягом двох робочих днів з факту поломки повідомте нас про негаразди з вашим гаджетом — зробити це можна за номером +380 44 498 03 08
2) надішліть застрахований гаджет разом з необхідними документами через “Нову пошту” на одну з цих адрес:
ТОВ «Крок-ТТС», код ЄДРПОУ 44860037, м. Київ, просп. Червоної Калини 26 (Деснянський район). Контактна особа – Басараб Є.І., тел. 0 800 211501, http://krok-ttc.com/
або ТОВ "Гратіс-Сервіс" (ТОВ Гратіс, ЛТД), код ЄДРПОУ - 42733570, м. Київ, вул. Бажова, 15/20. Контактна особа – Гусєва Ю. І., тел. +380682019330, http://gratis.com.ua/
3) протягом десяти днів ми детально вивчимо, що трапилось з вашим гаджетом і протягом ще двох діб відшкодуємо збитки.