0 800 30 27 23 Зв’язатись з нами
Страховий випадок

Програма "АЛЛО Захист"

У розділі зібрані інструкції для найбільш поширених страхових випадків. Інструкції описують порядок дій, яких ми зможемо прийняти рішення щодо виплати відшкодування.

Пошкодження гаджета

Для того, щоб отримати допомогу, вам потрібно:

1) протягом двох робочих днів з факту поломки повідомте нас про негаразди з вашим гаджетом — зробити це можна за номером +380 44 498 03 08

2) надішліть застрахований гаджет разом з необхідними документами через “Нову пошту” на одну з цих адрес:

ТОВ «Крок-ТТС», код ЄДРПОУ 44860037, м. Київ, просп. Червоної Калини 26 (Деснянський район). Контактна особа – Басараб Є.І., тел. 0 800 211501, http://krok-ttc.com/

або ТОВ "Гратіс-Сервіс" (ТОВ Гратіс, ЛТД), код ЄДРПОУ - 42733570, м. Київ, вул. Бажова, 15/20. Контактна особа – Гусєва Ю. І., тел. +380682019330, http://gratis.com.ua/

3) протягом десяти днів ми детально вивчимо, що трапилось з вашим гаджетом і протягом ще двох діб відшкодуємо збитки.

Необхідні документи

  • копія полісу
  • копія паспорта та ідентифікаційного коду
  • оригінал гарантійного талона (обов'язково з печаткою продавця)
  • копія чека на застраховане майно
  • заява про настання події, що має ознаки страхового випадку
  • заява щодо виплати страхового відшкодування