0 800 30 27 23 Зв’язатись з нами
Страховий випадок

SamsungCare+

У розділі зібрані інструкції для найбільш поширених страхових випадків. Інструкції описують порядок дій, яких ми зможемо прийняти рішення щодо виплати відшкодування.

Пошкодження гаджета

Для того, щоб відремонтувати гаджет, вам потрібно:

1) протягом двох робочих днів з моменту пошкодження повідомте нас про негаразди з вашим гаджетом — зробити це можна за номером +380 44 498 03 08;

2) надішліть застрахований гаджет разом з необхідними документами через “Нову пошту” на одну з цих адрес:

ТОВ «МТІ-Сервіс» (МТІ-Сервіс, Київ); м. Київ, бул. Дружби народів, 14-16.

ФОП Карпінець М. М. (Маркет-Л, Львів); м. Львів, вул. Євгена Коновальця, 105.

ТОВ «Пальміра-Сервіс» (Пальміра-сервіс, Одеса); м. Одеса, Люстдорфська дорога, 88б.

ФОП Мохна В. В. (ПП Мохна В. В., Харків); м. Харків, пров. Соляниківський 12.

ТОВ «Алва-сервіс» (Алва-сервіс, Дніпро); м. Дніпро, вул. Грушевського, 14.

3) протягом десяти днів ми детально вивчимо, що трапилось з вашим гаджетом і протягом ще двох діб відшкодуємо збитки.

Необхідні документи

  • копія полісу
  • копія паспорта та ідентифікаційного коду
  • оригінал гарантійного талона (обов'язково з печаткою продавця)